СОВРЕМЕННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ И МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ИСПАНСКОМУ ЯЗЫКУ В УНИВЕРСИТЕТЕ

Авторы

  • Хайруллаева Наргиза Кудратуллаевна

Ключевые слова:

технология, метод, портфолио, прикладная технология, веб-поиск, учебный процесс, студенты, университет

Аннотация

В статье описаны современные методики обучения испанскому языку. Приведены материалы о преимуществах и перспективах применения описанных в статье технологий в процессе обучения в вузе, которые можно рассматривать как альтернативный инструмент оценки уровня достигнутых результатов в учебной деятельности и личностном росте студентов. При обучении испанскому языку метод решения ситуационных задач заключается в работе с реальными текстами, содержащими проблемную (противоречивую) информацию, требующую срочного решения.

Библиографические ссылки

E.V. Vatoropina Til portfeli o'quv vositasi va o'quvchining chet tilidagi yutuqlarini baholash vositasi sifatida // Rossiyadagi zamonaviy til ta'limi tizimi va chet tilini o'qitishning innovatsion texnologiyalari: yangi avlod standartlari talablari // V Butunrossiya seminari materiallari. : 2010 yil 29 -noyabr, Yekaterinburg, Rossiya / Ural. davlat ped. un -t - Yekaterinburg, 2011. - 21-26 -betlar.

L. N. Koshel "Til portfeli" texnologiyasi yangi avlod federal davlat ta'lim standartiga o'tish davrida asosiy va qo'shimcha til ta'limining integratsion modelida o'quvchining sub'ektivlik darajasini oshirish vositasi va baholash vositasi sifatida // Til ta'limining zamonaviy tizimi. Rossiyada va chet tilini o'qitishning innovatsion texnologiyalari: yangi avlod standartlari talablari / / V Butunrossiya seminari materiallari: 2010 yil 29 noyabr, Yekaterinburg, Rossiya / Ural. davlat ped. un -t - Yekaterinburg, 2011. - 49-55 -betlar.

Syuzanna F. Peregoy, Ouen F. Boyl. ESLda o'qish, yozish va o'rganish: K-12 o'qituvchilari uchun manba kitobi. Ikkinchi nashr. Longman. 1997.-P.334-335, 224-227.

Uspenskiy V.B., Chernyavskaya A.P. Psixologik va pedagogik faoliyatga kirish: darslik. tikish uchun qo'llanma. yuqoriroq o'rganish muassasalar. - M.: VLADOS -PRESS nashriyoti, 2003 - 176 b.

Krasikova E.N. Tilshunos-o'qituvchining uslubiy kompetentsiyasi tarkibi va mazmunidagi Case-metod: muallif. ... dis. Kandid. ped. fanlar. Stavropol, 2009.24 b.

Frolova T.P. Case usuli yuridik talabalarni professional yo'naltirilgan muloqotga o'rgatish vositasi sifatida (ingliz tili misolida) // Til va o'rganilayotgan til dunyosi: maqolalar to'plami. ilmiy. San'at - Saratov: TEU, 2011. - B.180-185.

Eremina M.Yu. Case metodining salohiyati // Maktab texnologiyalari, 2004. - №6. - S.104-108.

Surmin Yu.P., Sidorenko A.I., Loboda V. Vaziyatli tahlil yoki Case usuli anatomiyasi. Kiev: Innovatsiya va taraqqiyot markazi, 2002.

Vorobyov G.A. Ijtimoiy-madaniy kompetentsiyani o'qitishda veb-qidiruv texnologiyasi: ingliz tili, lingvistik universitet: Dis. ... Cand. ped. Fanlar, Pyatigorsk, 2004.- 220 b.

Dragunova A.A. Ingliz tilidagi amaliy mashg'ulotlarda "webquest" o'quv internet -resursidan foydalanish // Filologiya fanlari. Nazariya va amaliyotga oid savollar. Tambov: Diplom, 2013. - No 5 (23): 2da - 4.II qism. - S. 60-62. Kirish rejimi: www.gramota.net/materials/2/2013/5-2/15.html (kirish sanasi: 15.02.2014).

Загрузки

Опубликован

2021-10-22