ЎҚУВЧИЛАРДА БИЛИМ ВА ТАФАККУР ҚАЧОН ЮКСАЛАДИ? ҚАЧОНКИ, ТАЪЛИМДА НАЗАРИЯ ВА АМАЛИЁТ УЙҒУНЛИГИ ТАЪМИНЛАНСА...
Ключевые слова:
модернизациялаш, табиий ресурслар, истеъмолчилик маданияти, энергетика ислоҳотлари, аҳоли эхтиёжиАннотация
Таълимда назария ва амалиёт уйғунлигини таъминлаш чора-тадбирлари ҳамда самарадорликни ошириш йўллари, ёш авлод тафаккурининг юксалиши, истеъмолчилик маданиятини йўлга қўйилиши, ўқувчиларнинг жамиятдаги ислоҳотларга дахлдорлик ҳиссини кучайтириш, энергия манбааларидан оқилона фойдаланиш масалалари ёритилган.
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Замонавий энергия самарадор ва энергия тежайдиган технологияларни янада жорий этиш чора-тадбирлари тўғрисида” 2017 йил 23 августдаги ПҚ-3238-сонли Қарори.
Ляхомский А.В., Скоробогатов А.В. Энергоменеджмент в горных предприятиях// “Энергосбережение в промышленных предприятиях”, -Магнитогорск, 2000.232-233 С.
Аллаев К.Р. Энергетика мира и Узбекистана. – Т.: Молия, 2007.-388с.
www.eni.com
https://www.eni.com/static/en-IT/world-energy-magazine
www.scimagojr.com