ХАРАКТЕРИСТИКИ РАЗВИТИЯ ЗНАНИЙ ПРИРОДЫ И ВСЕЛЕННОЙ У СТУДЕНТОВ

Авторы

  • Ташматова Камола Абдурашидовна

Ключевые слова:

нематериальное культурное наследие, познание природы и мироздания, «Авесто», уроки, компетенции, народная медицина, садоводство, узбекская кухня, небесные легенды

Аннотация

В данной статье представлена информация о специфических аспектах развития знаний учащихся о природе и вселенной нематериального культурного наследия, о роли компетенций в формировании понятий нематериального культурного наследия.

Библиографические ссылки

Ш.Мирзиёев. Қонун устуворлиги ва инсон манфаатларини таъминлаш – юрт тараққиёти ва халқ фаровонлигининг гарови. (Ўзбекистон Республикаси конситуцияси қабул қилинганлигининг 24 йиллигига бағишланган тантанали маросимдаги маруза) 2016-йил 7-декабрьь. Тошкент – “Ўзбекистон” – 2017.

“Умумий ўрта таълим тўғрисидаги низомни тасдиқлаш ҳақидаги” Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг Қарори. – Т., 2017-йил 15-март, 140-сон.

Номоддий маданий меросни муҳофаза қилиш бўйича халқаро Конвенция 2-модда. 2-банд. – Париж. 2003

Қорабоев У. Ўзбек халқи байрамлари. – Тошкент: Шарқ, 2002. – 240 б.

Ҳомидов Ҳ. Авесто файзлари. – Тошкент: Халқ мероси, 2001.

Загрузки

Опубликован

2022-05-06